söndag 12 september 2010

Söndagen har anlänt..

Somnade som en stock igår.
Fick sovmorgon av mina fina man idag (behövdes efter ofantligt många kissrundor inatt)
Va så skönt o få ligga kvar o snusa i kudden =)
Blev väckt av nybakta grovfrallor, finns ju inte mycket som slår det.. Mums!
Nu har jag suttit i surfat runt lite o kikat vilkat ställen som har träning för gravida. Verkar som att Motiva i Karlshamn ska få sig en ny medlem ;) De hade även Mamma, Pappa, Barn gympa o lite sånt roligt.. Kanske kan få med pappa Rickard också då? Fast han har sitt heliga hemma gym.. Tack för tipsen Linda!
Har även bestämt mig för att jag ska tvinga min mamma o börja simma en dag i veckan igen, har ju gjort det i alla år, så varför inte fortsätta? Vet att de har kvällssim i Bromölla också, o den simhallen gillar jag.. Får kolla upp lite till...
Känns som man kommer se ut som ett träsktroll innan bebben är färdig annars, haha..
Ah, jag trivs bäst o mår bäst om jag får röra på mig. Så är det ju bara.. Men som jag har mått innan har jag knappt velat.. andas..
Hihi, jag o mamma planerar en roadtrip.. Frågade henne igår, o hon va helt klart på. Kanske får vi med oss Rickards söta mamma också =) LÄNGTAR!
Nehe, nu ska jag o lilleman fixa oss, sen drar vi på äventyr...
Kisses

Inga kommentarer: