tisdag 7 september 2010

Snart mat..


Nu sitter jag o väntar på att köttfärslimpan ska bli klar i ugnen, moset ska strax göras. Är vrålhungrig!!!
Det har varit en bra o produktiv dag.
Min blogg är om möjligt ännu snyggare - tack snälla för hjälpen!
Vill även säga till er, mina fina vänner. Det värmer att ni bryr er så mycket om mig!
Det är värt så mycket, så jag kan inte riktigt beskriva det.
Min lille kille har vart goare än goast idag. Busig o full av liv =)
Nu har min kära man hjälp mig att få över bilderna till datorn, så lite senare ikväll slänger jag in lite bilder från Nytorpet..
Är minst sagt sugen på godis idag, undra vem jag ska tvinga o handla det till mig?
Hade jag vart en gambler hade jag valt Rickard, men han har så sjukt äcklig godis smak.. O kommer nog aldrig o lära sig direkt vad jag gillar, så vi hoppar det..
Jaja.. ett senare problem..
För övrigt kommer denna dagen troligtvis bestå av städning.. Skoj va?

Puss hej!

3 kommentarer:

Malin @ GMLT.se sa...

Det var så lite så hjärtat! Anytime, det vet du. :D


P.S. Jag vill typ äta upp Noel. D.s

Hanna Hofflander sa...

Är så sjukt impad!
Ja, han är rätt söt ;)

Malin @ GMLT.se sa...

RÄTT SÖT?

Du är bortskämd :P