onsdag 8 september 2010

Igång!

Denna dagen är officiellt igånsparkad!
Tvättmaskin o diskmaskin är igång. Så nu fick det bli en liten frukostpaus. Note to self - måste fråga Rickard varför det är så komplicerat att skära brödet rakt ner.. Kanske roligare att skära det snett bakåt som en hemlig liten skidbacke...
Måste hämta ut lite paket idag. Ett från Bertmarks - mindre skoj, o ett från Me&I - massa skoj!
Fyndade även Tupperware grejer igår som ska hämtas imorgon. Jag vet.. nu kommer den där tantvarningen krypandes igen..
Annat roligt som händer idag - Hanna o barnen kommer =), tänkte hinna en runda till min fina mamma, sen i eftermiddag kommer Elle med familj. Detta kommer bli en härlig dag!
Innan det roliga startar tänkte jag fortsätta med det jag gör bäst - städa, haha..
Självklart kommer det en uppdatering till idag, jag är inne i världens flow.. ;P
Mina vänner - ni gör mig hel.
Så sorgligt att en del vägrar öppna ögonen för verkligheten...
Puss o hej

6 kommentarer:

Linda sa...

Du handlade väl inte för mycket på Tupperware nu? Du sparade väl lite tills på torsdag? =) Puss!

Malin @ GMLT.se sa...

Låter som en härlig dag!

JAG BEHÖVER OCKSÅ TUPPERWARE! För Ludwigs dumma arbetskamrater har stulit mina burkar!

Hanna Hofflander sa...

Linda - Absolut! Men fick ju ett erbjudande som va svårt o motså =) Puss
Malin - Du får hänga på till Linda =)

Linda sa...

Absolut Malin, du är välkommen!! =)

Malin @ GMLT.se sa...

Åh va roligt! :D Jag kommer gärna!

Linda sa...

Torsdagen den 16/9 KL 18.30, här hos mig, eller ja, i vår föreningslokal, ligger på första plan mittemot hissen =) Ska bli kul att träffa dig och Hanna också såklart! =)