tisdag 14 september 2010

Hej hej

Nu sitter jag här på morgonkvisten, som vanligt..
Orkade minsann inte skriva igår kväll.
Min telefon jävlas med mig o har bestämt sig för att inte föra över några bilder till datorn, så tyvärr får ni vänta lite till =/
Snart dags o köra lille till dagmamman.. Ja, o mig själv till jobbet.
Igår kväll körde jag ner o gick en runda med Josse. Riktigt skönt, jag mådde faktiskt inte illa på hela rundan (woooow..) Mådde crap sen när jag kom hem, men jag kan leva på o slippa illamåendet korta stunder, haha..
Jaha, o tydligen ska man rösta om 5 dagar. Känner mig ärligt talat helt nollad.. Vad fanken ska man rösta på? Mamma kom fram till att vi nog borde bilda ett eget parti =)
Mamma gick med på påbörjad simning - lördag startar vi! Okej, vi rös till lite båda 2 när vi insåg vilken tid vi va tvungna att stiga upp, men insåg att vi kan ju gå o lägga os igen en stund sen ;) Ska bli skönt! Kanske man kan bli lite piggare (eller tröttare, vem vet?)
Nej.. svammel svammel..
Ha det gott!
Puss

Inga kommentarer: