torsdag 9 september 2010

Heelt slut!



Underbar dag!
Efter jobbet bar det av till dagmamman för o hämta lilleman, sen körde vi direkt till Asarum. Där väntade Becca, Liam o David. Så fort vi kom va det dags för middag. Sån lyx!!! Kände mig riktigt bortskämd =)
Sen va det lek o stim som gällde för grabbarna, o kafferep för mammorna.
Lite senare bjöds det på en underbar paj - snacka om o känna sig som en prinsessa!
Önskar att vi kunde träffas oftare mina hjärtan! Men ibland kör det onekligen ihop sig, haha..
Nu ska jag strax gå o lägga mig..
Hade en liten fundering innan.. Marie Kex.. bebis i magen verkar älska dem. Finns det en möjlighet att de är ungefär lika nyttiga som knäckebröd? Om jag önskar tillräckligt mycket kanske det blir så (man ska aldrig ge upp hoppet ju..)
Nu känner jag att svamlet är på ingång, haha..
Har fått tid för ultraljud idag, spännande =)

Puss o adjö för denna dagen!

Inga kommentarer: