fredag 10 september 2010

Hahaha!!!

Hur barnskadad är man om man pratar i telefon, o istället för puss, säger bajs till sin man??
Ibland blir jag lite rädd för mig själv.. Fast, ja.. vem kan låta bli o skratta liksom?
Så länge felen är så pass harmlösa så kanske man inte ska hänga upp sig på dem =)
Nu, är jag hemma...
Tvättmaskinen är redan igång.. hur mycket man än tvättar så verkar det aldrig ta slut.. Mysterious...
Tror minsann att jag ska lägga mig i kulan på soffan en stund i vila..
Har planerat en liten överaskning till min man ikväll, då vi är barnlediga.. Nyfikna? Han blev iallafall, hihihi..
Tänkte att vi ska försöka ta upp vår månadsgrej igen.. De va fan skitbra! Remember? Är denna månaden min, är nästa Rickards.. O så, ska man hitta på något. Den andre ska absolut inte ha en aning om något. Fixaren får fixa rubbet, barnpassning, bokningar (eller vad som nu krävs..) Kan kosta mycket, eller nästan inget alls. Bara gäller o ha lite fantasi =)
Nee.. soffan va de ja...

Inga kommentarer: