onsdag 8 september 2010

Denna dagen


Jag o Noel har ju som ni nog förstått vart lediga idag =)
Förmiddagen spenderades med den bästa hobbyn ever - städ o tvätt...
Sen kom Hanna, med energiknippet Elvis o lilla söta My. My fick jag en bild på, men de andra två gick inte o fånga.. Det blir liksom mest suddiga streck av dem, haha..
Grabbarna lekte för allt de va värda - så härliga! My hon gled mest runt o kollade läget ;)
Tack mamma Hanna för hjälpen med o plocka upp! Verkligen snällt!
När lilla familjen åkte hemåt, for jag o lilleman för lunchintag hos mormor o morfar. Gissa om det va gott?? Min favvorätt, kotletter i svampsås - mamma speciale =)
Tyvärr blev det ingen Elle med familj, då hon inte mådde helt okej.. En annan dag vännen! Krya på dig!
Kvällsmat blev pizza från Hotell Edgar & Lilla Kök - Jag o Noel delade. Mycket gott, men aj så mätt jag är nu...
Har hunnit med en storstädning i tvättstugan också, men nu är jag totalt nere för räkning..
Åhh.. förresten så har min lille goding bajjat på toaletten idag - lite mallig får man väl allt va..?
Han har även gjort en fin låt... Pung, punge, punge, punge, puuung.. Min son är helt övertygad om att man både bajsar o kissar med pungen.. Finns liksom inget som kan ändra på hans bergsfasta tro, haha..

God natt på er!

Inga kommentarer: