söndag 8 augusti 2010

Semestern är snart slut...








Idag va det söndag.. Imorgon börjar jobbet igen. Undrar lite vart dessa 4 veckor tog vägen..? Känns som jag haft häcken full.. jaja..
Det känns bra o börja jobba igen. Man saknar liksom jobbet efter ett tag. Jag saknar dig!
Nu sitter vi här o glor, barnlediga som vi är.. Noel är iväg med sin farmor o sin Anders =)
De ska kolla på stridsvagnar o kanoner - toppen tycker lilleman!
Kanske man skulle passa på o köra en storstäd.. Kunde ju vart bra.
Igår va Helena o Erik här. Noel lekte nästan ihjäl Helena, hon va genomsvettig efter alla rundor inne i riddarborgen, haha..
Ikväll blir det till o packa resväskan till lille älsk. Han ska på semester med sin mormor o morfar. Han ska va iväg måndag-torsdag! Hur ska jag klara mig utan o snusa på min lille unge så länge? Han kommer säkert ha skitkul utan mamma o pappa. Alla mina kusinbarn o leka med, o han älskar verkligen dem! Bo på sjötomt o världens skog ett stenkast därifrån. Du kommer ha det super min älskling, men mamma kommer va Noelsjuk =)
Nehe.. lite allvar nu..

Puss

ser ni att tälet är sprickfärdigt? Fyllt med kuddar, filtar, kramdjur, ett styck Noel o ett styck moster =)

Inga kommentarer: