fredag 13 augusti 2010

Kanske vågar..


..tänkte jag skulle testa o ställa mig på crosstrainern en sväng.. Är ju fortfarande lite matt efter sjukdomsäventyret, haha..
Idag kom Noels farfar o hämtade honom vid 10 tiden.. Han skulle va där o leka lite idag, så jag fick återhämta mig lite till. Det va välbehöveligt - tack! Gick här o plockade lite, o sen pausade jag.. Så har dagen sett ut ungefär.. Mindre kul..
Framåt kvällningen kom Maggan o Anders.. Vi bestämde oss för o beställa mat ihop =) Gott!
Orkade 1/4 pizza, när fan blev jag en sån mes!!? Haha.. Ja, det blev lite avskedsmiddag.. Visst låter det dramatiskt? ;) De ska på semester till Öland, o vi önskar dem en underbar sådan!
Den lille älsklingen somnade ganska så snabbt.. Hann iallafall bädda rent i hans säng..
Vi har dragit ihop lite skräp från trädgården som vi blir av med imorgon, ska bli skönt!
Nu är den store mannen o tränar.. sen tyckte jag minsann att han sa att han skulle bädda rent i vår säng..! Härligt!
Jobba ska han göra imorgon också.. lite boring..
Bjuder på en bild av den färdiga duschen som min duktiga gubbe gjort!
Nu... blackout..

Puss

Inga kommentarer: