söndag 1 augusti 2010

Home sweet home


Hemma igen efter flera dagars äventyr.
Kom hem igår.. Tvättade upp alla kläder o gick o plockade lite här hemma.. Har saknat plocket, min egna lilla terapi =)
Kommer lägga in bilder ikväll, har faktiskt inte för över dem till datorn ännu..
Vi har vart på Kolmårdens Djurpark - gissa om det va uppskattat av en viss liten man, haha..
Synd bara att vädret va halvkasst, men det brydde han sig mindre om =) Får se om det blir någon mer sväng dit i år.. Vi köpte ju årskort (dock har vi redan tjänat på det, haha)
Delfinshowen gick inte av för hackor! Jag hade gåshud under hela föreställningen. O jag trodde nästan att Noel skulle svimma så exlaterad som han blev av denna häftiga upplevelse. Både mamma o pappa blev som barn igen, haha.. Underbart!
Han var ett par centimeter för kort för att rida på kamelerna, det sög ju.. Men jag lovade ridning på diverse djur när vi åker till Thailand ;) Det dög för honom..
Så ja.. 2 dagar spenderades där.. Tillsammans med familjen Debrianté. Som jag även vill ge ett stort tack för att de husade oss under dessa dagar!!!
Sista dagen åkte lilla familjen Hofflander iväg på egna äventyr (Johans hand satte stopp för deras..) Vi va på Tropicarium i Kolmården. Sjukt häftig upplevelse!! Rickard tyckte nog att detta va det bästa av allt.. O Noel älskade det också (givetvis jag med..) men de va som galningar. Jag såg knappt röken av dem. De fick se pirayorna bli matade, R klappade rockorna.. Ja, o massa roligheter.. Jag va mest o chock efter en halv närkontakt med jumboalligatorn =)
Noel har beställt mormor o morfar besök idag, så snart kör vi dit...
Återkommer ikväll..

Puss

Jo, bjuder på en bild från safarin, Rickard tog bilder på vargarna som gick o strök sig mot bilen.. Vad ville min son göra då? Jo, veva ner rutan o klappa dem...

Inga kommentarer: