måndag 16 augusti 2010

Godkväll!

Nu sitter jag här.. men tänker inte sitta här länge ikväll heller.. De bilder jag vill visa er ligger på gubbens lur, så jag får väl hålla mig till tåls.
Denna dagen har inneburit jobb, o i stort sett bara det.. =)
Lite tvätt o plock- o bad av unge också...
Gick bra o lämna honom hos dagmamman fast han inte vart där på nästan 6 veckor. Han gillar det o det är verkligen skönt!
Imorrn känner jag att det kommer bli en extra mysig dag på jobbet ;) Eller ja.. jag kanske vet det... hihi
Vet att min blogg är tråkigare än tråkigast just nu, men ja... det har sina anledningar..
Funderar på om en Panodil ska få ta över min kropp tillsammans med en kopp te..
Tackar än en gång min man... för att du är du! O alla ni fina runt omkring som peppar o stöttar - Tack!!!
Nej.. nu ska jag kasa in i soffan..
Puss hej!

Inga kommentarer: