söndag 22 augusti 2010

Frånvaro...

Jag brukar va så duktig på o blogga, men hittar ärligt talat inte orken alla dagar.. Inte just nu, hoppas verkligen att det vänder snart.
Idag har jag o lilleman en soft förmiddag här hemma o mest bara är.. Kikar på tv o myser..
Nu släpper jag den heta stenen.. För nu har vi passerat "den osäkra" peridoen..
Min lille älskling, ja han ska bli storebror! Vi är superglada för detta alllihopa =) Dock önskar vi nog även alla att jag snart ska börja må lite bättre.. Är sådär rolig för min närmaste omgivning för tillfället.. för mig själv med, haha..
Nu väntar vi på att pappsen ska komma hem - sen kör vi all in i Hällevik! Ska bli mys o ses med lilla familjen =)
Tror jag ska gå ut o plocka lite vinbär som jag o lille kan smaska på.. Jepp.
Ha det gott everyhopa ;)
Puss

Inga kommentarer: