torsdag 22 juli 2010

Strax sängen..


Vid 13-tiden idag stack jag in till Sölvesborg - för o luncha med fina Hanna Porter. Vi satte oss ute i trädgården på Blåregn o njöt av mat o prat =) Va på tok för länge sedan vi sågs! Vi satt kvar till nästan alla andra hade gått, men vi va så uppslukade av våra samtal så det tog en stund innan vi reflekterade detta faktum, haha.. Tog en liten minisväng på stan, men kände att det va alldeles för kvavt för o strosa omkring...
Smet inom Kristinas konditori innan hemfärd o köpte en varsin bit KarlGustav tårta (banan-choklad) till mina killar. Gissa om jag fick ett glatt mottagande när de såg vad jag hade i handen ;) De slukades ganska snabbt må jag säga...
Vid 16.30 körde vi mot Hällevik. Där mötte oss ett glatt gäng, redo att börja grilla =)
Noel o David fick specialspett, Noel åt som han aldrig sett mat förr, haha.. O det gjorde nog hans mamma o pappa också ;) God mat o helgalna ungar. Pojkarna va helfnattiga, vi skrattade så vi vek oss!
Nu sover lilleman som en stock.. Gissar på att David gör detsamma, haha..
Jag ska krypa ner i sängen om en liten stund.. Känner mig ganska färdig jag också..

Pussen

Inga kommentarer: