måndag 26 juli 2010

Slut








En liten uppdatering från igårkväll..
Noel sov hemma hos sin farmor o Anders. Jag o Rickard stack hem till Jonas o Ida för myskväll. Ost o kex, vitlöksbröd o räkor.. Massa härligt småprat o planering om höstens Stockholmsresa.. Helt underbara skratt o totalt avslappnad stämning - som vanligt med dessa 2 =)
Det röktes svindyra kubanska cigarrer o dracks whiskey (ja.. av den manliga enheten då..)
Ida försökte röka cigarr, jag skrattade så tårarna rann - o jag kissade nästan på mig!
Vi steg upp med tuppen idag - mest för att jag va gnällig o hungrig.. haha..
Sen stack vi upp till Barnaskälla (stavning?) o promenerade, ska kanske egentligen inte erkänna att vi gick lite(!) fel.. Så vi va ute i 2 timmar.. Första timmen va powerwalk av frivilliga motionsskäl, andra timmen va powerwalk för att jag höll på o dö av både svält o törst, o jag tror Rickard va rädd att jag skulle filéa o grilla honom ;) Behöver jag tillägga att jag har ont i benen nu?? Nee.. kanske inte..
Sen raka spåret till FinaJoss - klippning av barret. Blev självklart supersnygg! ;P Tack söta du!
Kvällen har spenderats uppe hos Jörgen o Nina - även Amanda, Kajsa o Josse va där. Åt gott (gör vi något annat..?) o mös =)
Nu blir det duschen o sen raka spåret i sängen... Imorgon ska Rickard färga mitt hår.. (HJÄLP!)

Pussen hej!

Inga kommentarer: