onsdag 21 juli 2010

Den osminkade sanningen...












... här har ni bildbevis, det är såhär hon ser ut, den trötta mamman ;)
Har vart en lugn dag, alla våra planer blev inställda..
Vi körde hem till mamma, men struntade i havet då vädret kändes mindre pålitligt..
Vi körde en mindre rajd i några affärer, så nu är några affärsbiträden en erfarenhet rikare - upplevelsen av Noel, haha..
Vi hade dock låst morfar o pappa R ute.. Det alla bästa va ju då att Rickard fick göra inbrott hemma hos mamma o pappa, så insanly kul!!!
Åt lunch där, visst är det mycket godare att äta utomhus..? Eller kanske bara ytterligare en av mina udda ideér..? Jag åt sallad med tonfisk o rökt makrill, o till efterrätt blev det jordgubbar =)
Väl hemma tog vi faktiskt alla 3 oss en liten nap, hur ofta händer det? Jag vågar nästan säga ALDRIG..
Relativt yrvakna pinnade vi sedan över till grannarna - vi har absolut universums bästa grannar! Där blev det fika o bad i poolen för pappa o lillbus..
Den obligatoriska powerwalken är även den gjord.. Men icke sa nicke att lilleman skulle somna idag! Inget mer sova middag för honom inte! Han brukar ju somna så gott i vagnen..
Nu ska jag duscha o sen ska jag ta mig en kopp te...
Sov gott!

Puss

Inga kommentarer: