tisdag 27 april 2010

Uppstigen

Sitter här o dricker lite Loka, inser att jag egentligen har sovit på tok för lite..
Avlösningen på jobbet var inte riktigt i tid.. Såå frustrerande när man har tider o passa, ja.. o dessutom vill hem o sova. Slängde mig på cykeln hem (i regnet, jippie!) Som tur va så va Rickard hemma.. Självklart inte tur att han är sjuk.. Men hur skulle jag hunnit annars?
Iväg med lille till dagis, där lämningen gick.. ja.. hjärtekrossande. Direkt iväg till Service Center för o lämna my precious ;)
Där stod min käre svärfar i sin röda volvo - bara för att jag skulle komma hem! (slapp gå..) Uppskattar verkligen all hjälp vi får! Tack Jörgen!!!
Va hungrig som hell när jag kom hem. Älsk hade kokt ägg till mig (lite under mordhot, haha..)
Fick bröd från mamma igår som hon köpt på Ritz - fullkorn/dinkel. Lite skivat ägg på det o örtsalt satt fint i kistan! Kom väl i säng 9.30.. Mmm.. o vaknade nu vid 14 =/
Nu ska jag käka en tallrik gröt med björnbär, kanske en sån god macka också..
Ska dammsuga köket o tvättstugan innan jag far tänkte jag.. Har bestämt mig för att jag ska hinna sola innan jag hämtar prinsen idag. Mmm.. får se om det hinns =)
Höres ikväll =)

Inga kommentarer: