söndag 25 april 2010

I´m back =)












Nu är jag lite mer levande..
Som sagt, reagerade på sprutorna.. Kass mage, rejäl feber o en sjuk värk i kroppen...
Så veckan som har gått, ja den har väl vart sådär..
Lilleman var ju riktigt dålig.. Va inne med honom hos läkaren, hon konstaterade öroninflammation (!?) Vet inte riktigt hur mycket vi tror på det, men visst.. Han får äta sin kur..
Hon var bara allmänt lustig o ingen av oss gillade henne särskilt mycket.
Noel skulle egentligen på kalas i lördags, men kände att ingen av oss direkt orkade, trist!! Han hade nog tyckt om det! Men vi får åka o leka med lilla sessan en annan dag!
Har däremot släpat min arma kropp till vårmarknaden i asarum. Där även underbara familjen Karlsson/Johansson befann sig. Sååå roligt o träffa dem! Va inte där särskilt länge, men roligt hade vi! Goa ungar.. Måste köra o leka snart =) Ringer dig om en stund Becca ;)
Annars har vi mest bara degat omkring här jag o Noel, mest pappa Rickard som vart effektiv o duktig.
Gjort en liten visit hos lilla mormis också, hjälpte henne o plantera lite blommor. Fin fint!
Visst, o duktig har jag vart också, ställde mig minsann på crosstrainern idag (ärligt, en nära döden upplevelse..) Känner mig en aning stolt.. Ja, nu när jag överlevde, haha..
Har ju lovat mig själv att jag ska skärpa mig lite, då får man väl göra det med.
Har idag hittat murgrönan med stort M, den ska få bo på min altan! Hur kan man liksom känna ett begär till en blomma?? Är kanske lite weird ändå.. ;P Älskar o fixa o dona här hemma.. Synd att det är så kass marknad, annars hade jag lätt läst till inredningsarkitekt!
Jaha, o ikväll när lille har somnat så blir det ut i trädgården o fixa igen. Det känns lite som ett evighetsgöra ibland.. Men men.. snart är det färdigt o då är det som vi vill ha det! =)
Imorrn kommer vår duschdörr, jippie!!! Dock ska ju betongglaset upp innan dörren sååå.... =/
Nej, nu har jag nog svamlat färdigt för denna kvällen.. Bjuder på lite pics!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: