torsdag 11 mars 2010

Vaken?

Första natten avklarad.. Med nöd o näppe.. O sitta vak är verkligen sövande. Lägg till lite lugn tyst musik o en snarkande människa, kan man få bättre sömntablett?
Har nästan hunnit läsa ut en hel bok, dock var den inte så bra. Har nog även löst 6 korsord.. Haha.. Måste ändå läsa att boken, o hoppas på att den får någon som helst mening..
Passade på o duscha innan jag stack hem från jobbet, eftersom vi icke innehar lyxen av en dusch här hemma ;P
Men guuuud va trött! Ville bara kela ihjäl mitt stackars barn när jag kom hem. Fick världens goaste puss, men sen var det tillbaka till Händige Manny =) Då kröp mamma ner i sängen o somande på fem röda.. Nu är lille hos dagmamman, ska snart hämta honom så jag kan få lite mys o kärlek innan natt 2 ska påbörjas...
Min stora kärlek kom in med jämna mellanrum o kikade lite på mig där jag låg o sov som en utslagen stjärna.. Drog fingrarna lite genom mitt hår o pussades lite.. Goe!
Nu halvligger jag här i soffan iförd mjukiskläder o känner mig allmänt dåsig...
Kanske man skulle ta o göra något? Eller.. ja.. kanske inte, får se..
Förresten ringde de från IVA igår. Vill att jag börjar redan 17 maj! Skoj skoj =) 4 veckor tidigare!

Nehe, lite dås i soffan nu...

Inga kommentarer: