söndag 19 juli 2009

Oj oj

Blev minsann två inlägg idag, inte dåligt det ;)
Ville inte klödda till den fina dikten med massa annat, haha..
Har verkligen vart en toppendag idag. Förutom att jag var tvungen att lämna mitt lilla hjärta.. Jo, självklart vet jag att han är i helt fantastiska händer (dessa händer gjorde ju mig, o se så bra jag är..haha) Men jag vill så gärna ha honom hos mig..
Farmor Nina har lärt honom lite mer trix =) Nu är hans favorituttryck - PIPPIE!!! Detta säges med armarna vilt uppslängda i luften. För er som inte förstår, hur man nu inte kan göra det ;) betyder alltså detta JIPPIE!!!
Idag fick lilla jag minsann en härlig sovmorgon.. Underbart! Men sedan kom Hej mamma o väckte mig =)
Så då tog vi o gjorde oss iordning, eller ja, mig iordning o så körde vi o köpte varma goa frallor o for hem till MM.. Där har pappa o lilleman badat bubbelbad tills de va alldeles skrynkliga.. Undra om det ens fanns någon värme kvar i vattnet?!
Senare körde jag o Rickard ner till Jörgen o Nina.. De skulle äta pizza, o gissa vem som genast blev hungrig igen då? Ja, rätt gissat.. världens hungrigaste man, Rickard Hofflander.. Där är farligt trevligt o vara.. man har liksom ingen som helst koll på klockan =) Helt plötsligt var hon kvart över nio..
Nu står mannen ute o slipar luckor o jag tror att jag ska vara lite snäll o gå ut o hålla honom sällskap. Kanske köra lite hejjarop o vifta med armarna.. Ja, för så kan man göra om man bor ute på landet.. Här kommer ingen o låser in en, för den ena är lustigare än den andre ;)
Ha en gosig kväll!

Inga kommentarer: