söndag 4 januari 2009

Bra på o uppdatera ;)
















... fick lite klagomål på att jag är dålig på o blogga idag ;) undra av vem... Nina?! Haha...
Tänkte välja ut lite bilder som va goa o lägga ögonen på.. slutade med alldeles för många som vanligt (som ni ser..)

Lillejul firade vi hemma hos Noels farfar o farmor Nina - god mat, julklappspel o härlig stämning. En kväll alldels i min smak! Fick dock inte kameran med mig.. Men väntar tålmodigt på att Nina ska bränna ner dem till mig, haha... ;)
Julafton va vi hemma hos MM o morfar Rolf. Grannarnas barn var även där med sin lille Tristan. Även där massa fina klappar o god mat (självklart på tok för mycket mat - men vem kan motstå?) Såg knappt Noel på hela kvällen då han satt som en sugpropp på sin mormor =)
Juldagen firades här med g.mormor, g.morfar, Noels farmor, farfar Anders, MM, morfar Rolf, moster o Jonny.. Icke att förglömma lille Champ! Likaså denna dagen va helt underbar!

Nyår va vi bara hemma - åt kebabrulle o kikade på en film som va halvkass.. Farmor Maggan o farfar Anders kom hit en runda med stackars Champen som är så rädd för smällarna..

Kvällen har vi spenderat hemma hos Noels gamlafarmor o gamlafarfar.. Nina, Jörgen o Emma va också där. Massa god mat o härligt skitprat om allt o ingenting =)
Nu ska jag ta o krypa ner i sängen för jag känner mig nästan död...
Lovar att jag ska försöka o va liiite bättre på o blogga (det går ju inte direkt o va sämre..)
Va rädda om varandra!!!
Pussar från oss 3

Inga kommentarer: