lördag 15 november 2008

Svampjakt!










Idag har vi vart i skogen o jagat svamp. Hela familjen knas, självklart var resten av knasarna med - Helena o Johnny =) Supernice! De tre grabbarna fick en påse o damerna tog en, sen spred vi ut oss (bäst jakttaktik när det gäller svamp...)
Noelbus tyckte det va superhärligt att hänga där i babybjörnen på pappas mage. Han njöt i fulla drag när han satt i pappas knä lit senare o smaskade fralla ;) Lite duggregn hindare inte oss - icke! Dock försökte ett kärr hindra min framfart.. Gick ner mig ganska totalt.. Men jag slet bara loss min sko o fortsatte jakten. Nothing stops me!
Lite efter vi kom hem kom FM o FA hit. Anders hjälpte Rickard att koppla in ugnen - tack underbara! Nu kan jag äntligen baka o ja.. laga mat som kräver ugn igen.. Jippie!!
Efter jag duschat av mig skogen o kärrdoften så va vi på G igen. For in till stan o beställde pizza o sallad på Hotell Edgar, sen raka vägen hem till FA o FM.. Lika gott som alltid när man beställer mat därifrån!
Nu är man ganska slut.. En full dag (som många andra..) En dag fylld av känslor (som många andra...)Imorgon ska jag ha en visning med Avera, ska bli skoj!Nehe, om man kanske skulle ta o krypa ner i sängen..Låter lockande..


Saknar en viss människa.. Bryr du dig?


Kör den raka vägen - den ärliga.. Varför alla dessa omvägar? Så otroligt onödigt...

Sov gott, det ska jag göra ;)

1 kommentar:

Linda sa...

Vad Noel ser glad ut, så söt! =)